مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 20:302023-02-15سياسي

10 روستای رودان مجهز به دوربین پایش تصویری شده است


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رودان از تجهیز 10 روستای و شهر رودان در این شهرستان به دوربین های پایش تصویری خبر داد.

- محمد جاویدان در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان  با اشاره به اینکه در شهرستان 42 نقطه حادثه خیز داریم تاکید کرد: باید دستگاه های عضو شورای ترافیک شهرستان به گونه عمل کنند که در طول سال این نقاط حادثه خیز کاهش یافته و حتی تعداد تلفات جانی آن نیز رو به کاهش باشد.

وی اضافه کرد: هم اکنون مصوبات شورای ترافیک شهرستان در سامانه ترافیک کشور ثبت می شود وبر مبنای تایید آن باید این مصوبات نتیجه بخش باشد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رودان تصریح کرد: از این پس مصوباتی که قابلیت اجرایی دارند را خواهیم داشت و دستگاه های اجرایی موظف به ارایه گزارش مستند از خدمات خود در راستای کاهش بار ترافیکی و کاهش خسارت هستند.

وی افزود: هم اکنون محور آبنما به جغین مجهز به دوربین پایش تصویری می باشد و نصب این دوربین ها در محور بیکاه تا یک ماه آینده به اتمام می رسد.

وی ادامه: در واقع  10 روستای این شهرستان مجهز به دوربین پایش تصویری شده اند و پیش از اینکه کل شهر رودان بطور کامل به دوربین  پایش تصویری مجهز شده بود و تجهیز شهرهای بالاشهر جغین و شهر بیکاه نیز بزودی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 روستای رودان مجهز به دوربین پایش تصویری شده است

10 روستای رودان مجهز به دوربین پایش تصویری شده است