مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 21:002023-02-15پزشكي

پزشکان ایرانی جز پزشکان سرآمد دنیا هستند


امروز پزشکان کشور ما جزء پزشکان سرآمد و مشهود در دنیا هستند و ما به کشورهای دیگر خدمات بهداشتی و درمانی و تجهیزاتی ارائه می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام محمد سبزی در آیین استقبال از نخستین گروه دانشجویان رشته پزشکی در دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: نجات یک انسان مانند نجات کل انسان هاست و دانشجویان رشته پزشکی توفیق یافته اند در این مسیر که مصداق آیات قرآن است، قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما به سطح قابل قبولی از بهداشت و درمان رسیده است، افزود: به برکت جمهوری اسلامی و شهدا امروز کشور ما در زمینه های پزشکی، بهداشتی و درمانی پیشرفت های قابل توجهی داشته است و دیگر شاهد حضور پزشکان خارجی برای انجام امور ساده در کشور نیستیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گذشته و در دوران طاغوت پزشکان خارجی غیر حرفه ای زیادی در کشور حضور داشتند،گفت: امروز پزشکان کشور ما جزء پزشکان سرآمد و مشهود در دنیا هستند و ما به کشورهای دیگر خدمات بهداشتی و درمانی و تجهیزاتی ارائه می کنیم.

سبزی اخذ رشته پزشکی را گام مهمی در تربیت نیروهای بومی و ارتقا سطح بهداشت و درمان در منطقه دانست و گفت : امیدواریم با افزوده شدن رشته های بیشتر در دانشکده علوم پزشکی ساوه زمینه تربیت و جذب نیروهای بومی متخصص فراهم شود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان ایرانی جز پزشکان سرآمد دنیا هستند

پزشکان ایرانی جز پزشکان سرآمد دنیا هستند