مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 21:002023-02-15سياسي

مشاور وزیر راه: مددجویان فاقد مسکن صاحب خانه می شوند


مشاور وزیر راه در همایش فرمانداران استان فارس گفت: تمام مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که فاقد منزل مسکونی هستند در قالب طرح نهضت ملی مسکن خانه دار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید حسین میرشفیع در همایش فرمانداران استان فارس در شیراز با تاکید بر خانه دار شدن همه مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی، اظهار داشت: بخشی از منابع انجام این کار توسط بهزیستی و کمیته امداد و بخشی نیز از محل اختصاص و پرداخت وام تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: در بحث تامین زمین نیز هماهنگی های لازم را انجام خواهیم داد تا زمین مورد نیاز نیز به سرعت تامین شود.

مددجویان مدارک ثبت نامی را تکمیل کنند وی گفت: تاکنون حدود 30 هزار نفر از مددجویان استان فارس در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد فقط 10 هزار نفر مدارک خود را تکمیل کرده اند و 20 هزار نفر دیگر به رغم اینکه واجد شرایط دریافت مسکن هستند اقدامی در جهت تکمیل مدارک خود نکرده اند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به حذف شرط آورده اولیه برای مددجویان افزود: این نگرانی نیز وجود داشت که به ویژه افراد ضعیف نتوانند اقساط تسهیلات را پرداخت کنند که بنا شد این اقساط به شکل پلکانی و متناسب با حداقل حقوقی که دولت برای این افراد تامین می کند دریافت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور وزیر راه: مددجویان فاقد مسکن صاحب خانه می شوند

مشاور وزیر راه: مددجویان فاقد مسکن صاحب خانه می شوند