مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 21:052023-02-15اجتماعي

جاده 125 روستا در چهارمحال و بختیاری مسدود است


مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه محور ارتباطی 125 روستا در این استان قطع است، گفت: کوهرنگ با 100 روستا بیش ترین راه ارتباطی مسدود را دارد.

- خسرو کیانی 26 بهمن ماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش های اخیر در استان، اظهار کرد: اکنون استان در شرایط اضطرار قرار دارد، متاسفانه به دلیل شرایط جوی امکان فرود هواپیمای حامل وزیر کشور برای شرکت در این جلسه میسر نشد.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: اعضای ستاد بحران به صورت جهادی در میدان بودند، باوجود مشکلات بسیار تلفات جانی نداشتیم، اکنون در موج چهارم این سامانه بارشی هستیم و سه موج ابتدایی بارش برف را شاهد بودیم و موج چهارم بارش توام برف و باران است.

وی با بیان اینکه به علت انباشت برف و بارش باران خطر وقوع سیلاب در بخش هایی از استان به ویژه شهرستان کوهرنگ، کیار، اردل، فلارد و لردگان وجود دارد، گفت: در چند روز اخیر تمرکز بر بازگشایی محورهای مواصلاتی اصلی بود و محورهای حیاتی دچار مشکل جدی نشدند.

کیانی در ادامه با بیان اینکه به علت حجم بالای برف برای بازگشایی محورهای فرعی و روستایی دچار مشکل شدیم، توضیح داد: بعد از فروکش کردن موج بارشی، مابقی محورها بازگشایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده 125 روستا در چهارمحال و بختیاری مسدود است

جاده 125 روستا در چهارمحال و بختیاری مسدود است