مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 21:152023-02-15اقتصادي

15 هزار واحد مسکن ملی روستایی در مازندران احداث می شود


در هر روستا پنج مسکن ملی و در مجموع 15 هزار واحد مسکن در استان احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن با اظهار اینکه مشارکت مردم در طرح ملی جهش مسکن مطلوب شده است، افزود: حداکثر زمان برای ثبت نام و واریز آورده مسکن ملی 15 اسفند است و اگر افراد تا این تاریخ نتوانند آورده اولیه واریز کنند با توجه به افزایش شمار متقاضیان، از لیست حذف می شوند.

وی از متقاضیان و ثبت نام کنندگان خواست نسبت به تسریع در پرداخت آورده اولیه اقدام کنند و اظهار داشت: درباره زمین مسکن ملی طبق مصوبه مقرر شد هر دستگاه اداری اقدام به تشکیل شرکت تعاونی کنند تا برای کارکنان و فرزندان آنها ثبت نام صورت گیرد.

وی گفت: زمین های دستگاه های دولتی در اختیار راه و شهرسازی قرار می گیرد و کارکنان می توانند با عضویت در شرکت تعاونی نسبت به ثبت نام برای مسکن ملی اقدام داشته باشند.

حسینی پور تصریح کرد: همچنین مقرر شد در هر روستا پنج مسکن ملی ساخته شود و دهیاران و بخشداران باید در این زمینه فعال شوند تا بتوانیم در مجموع 15 هزار مسکن در مناطق روستایی احداث کنیم.

استاندار مازندران یادآور شد: برای رفع مشکل زمین مسکن روستایی نیز مقرر شد منابع طبیعی زمین مورد نیاز را تهیه و تأمین کند تا بتوانیم مشکلات مسکن روستاییان را حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار واحد مسکن ملی روستایی در مازندران احداث می شود

15 هزار واحد مسکن ملی روستایی در مازندران احداث می شود