مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 21:402023-02-15سياسي

صدور 3 ساعته سوء پیشینه در هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به رتبه برتر این استان در زمینه ارائه خدمات الکترونیک قضایی از صدور 3 ساعته گواهی سوء پیشینه و ترتیب اثر لوایح در کمتر از 10 ساعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان امروز اعلام کرد: با توجه به آمار ارائه شده از سوی معاونت آمار و برنامه ریزی قوه قضاییه، دادگستری استان هرمزگان در زمینه ارائه خدمات الکترونیک قضایی عناوین برتر را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه شاخص هایی چون زمان ترتیب اثر لوایح بر اساس میانگین ساعت، گزارش صدور گواهی سوء پیشینه بر اساس میانگین زمان پاسخ دهی و نسبت دادخواست و شکواییه ارجاع نشده به کل دادخواست ها و شکواییه ها در این رده بندی از سوی معاونت آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته است، تصریح کرد: با توجه به آمار مندرج در کتابچه نظارتی در همه این شاخص ها دادگستری استان هرمزگان عملکرد مطلوبی داشته است.

قهرمانی تصریح کرد: در خصوص گزارش ترتیب اثر لوایح بر اساس میانگین ساعت پاسخگویی، استان هرمزگان تعداد 20 هزار و هشتصد و بیست و سه لایحه را در طول یکماه با میانگین 10 ساعت ترتیب اثر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 3 ساعته سوء پیشینه در هرمزگان

صدور 3 ساعته سوء پیشینه در هرمزگان