مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 21:402023-02-15ورزشي

رونمایی از خانم گل لیگ برتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  درحالی امروز هفته هفدهم فوتبال زنان با انجام چهار دیدار به طور همزمان آغاز شد که پیش از این، قهرمانی خاتون بم در این مسابقات مسجل شده بود و رقابت برای کسب عنوان خانم گلی مسابقات بین دو مهاجم گلزن تیم های شهرداری .

- افسانه چتر نور، مهاجم ملی پوش تیم شهرداری سیرجان با پوکر در دیدار امروز تیمش 24 گله شد و عنوان خانم گلی مسابقات را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،  درحالی امروز هفته هفدهم فوتبال زنان با انجام چهار دیدار به طور همزمان آغاز شد که پیش از این، قهرمانی خاتون بم در این مسابقات مسجل شده بود و رقابت برای کسب عنوان خانم گلی مسابقات بین دو مهاجم گلزن تیم های شهرداری سیرجان و خاتون بم ادامه داشت.

قنبری و چتر نور تا پایان هفته شانزدهم به ترتیب با 21 و 20 گل در جایگاه اول و دوم جدول گلزنان قرار داشتند و رقابت این دو مهاجم برای رسیدن به گل های بیشتر در هفته هفدهم تماشایی بود.

پیش از دیدار های امروز، درحالی که دو هفته تا پایان مسابقات این فصل از لیگ زنان باقی مانده بود، به دلیل حذف کیان نیشابور از جدول مسابقات فوتبال زنان، بازی هفته آینده این تیم با خاتون لغو شد و به همین دلیل؛ زهرا قنبری، مهاجم 30 ساله خاتونی ها فقط در دیدار امروز فرصت به ثمر رساندن گل های بیشتر را داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از خانم گل لیگ برتر

رونمایی از خانم گل لیگ برتر