مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 22:252023-02-15سياسي

ضرورت شناسایی و معرفی الگوهای برتر کتاب خوانی فامنین


فرماندار فامنین خواستار شناسایی و معرفی الگوهای برتر در حوزه کتابخانه ها و کتابخوانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید روح الله حسینی چهارشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین عنوان کرد: لازم است که مستندی از اقدامات شاخص در این حوزه تهیه و در رسانه های ملی و استانی مطرح شود.

وی افزود: رشد خوبی در عرصه زیرساختی و نرم افزاری و نیروی انسانی این حوزه در شهرستان اتقاق افتاده و جذب 2 نیروی بومی در کتابخانه های شهرستان را تحسین می کنیم.

فرماندار‬ فامنین‬ با یادآوری بیانات در حوزه فرهنگ کمتر شود.

حسینی ادامه داد: در سالی که اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده بود، رهبر معظم انقلاب نکات بسیاری در بحث اقتصاد اشاره داشتند و در ادامه فرمودند؛ فرهنگ از اقتصاد هم مهمتر است و فرهنگ زیربنا و مانند هوایی است که ما تنفس می کنیم و اگر این هوا پاک باشد آثار خوبی بر بدن دارد و اگر پاک نباشد آثار سویی دارد.

وی تصریح کرد: کمبود مسائل فرهنگی مثل کمبود آب و برق و گاز نیست که یکباره خودش را نشان دهد و این کمبود خودش را در دراز مدت نشان می دهد و آن وقت جبران ناپذیر است.

فرماندار خاطرنشان کرد: توجه و نگاه به امور کتابخوانی به عنوان یک اصل و بستر برای سایر مسائل و حوزه های فرهنگی است و در شهرستان اتفاقات خوبی در این زمینه افتاده است اما کافی نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناسایی و معرفی الگوهای برتر کتاب خوانی فامنین

ضرورت شناسایی و معرفی الگوهای برتر کتاب خوانی فامنین