مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 22:302023-02-15ورزشي

70 درصد باشگاه های ورزشی مازندران در رشته پرورش اندام هستند


سرپرست ورزش و جوانان مازندران گفت: 70 درصد دو هزار و 500 باشگاه خصوصی استان در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل عالیشان چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه استان مازندران با جمعیت سه میلیون و 300 هزار نفر سهم بالایی در بخش مدال آوری و افتخار آفرینی و عرصه های بین المللی دارد، گفت: این استان به اندازه 17 استان کشور مدال دارد.

وی با عنوان اینکه استان مازندران در حوزه ورزش خاص شناخته می شود که 53 هیئت ورزشی فعال و 800 هیئت شهرستانی داریم، شمار ورزشکاران آماتور و حرفه ای را 170 هزار نفر ذکر کرد و گفت: دو هزار و 500 باشگاه خصوصی در استان وجود دارد که بیش از 70 درصد در رشته بدنسازی فعال هستند و ظرفیت و اقبال خوبی در جوانان به نمایش گذاشته شده است.

وی یادآور شد: بیشترین ورزشکار سازمان یافته در استان مازندران در رشته فوتبال، کاراته، تکواندو، بدنسازی داریم و امیدواریم مازندران شاهد میزبانی های استانی و تورهای آسیایی باشد زیرا مردم مازندران عاشق ورزش هستند و در معرفی ظرفیت های گردشگری و اقتصاد ورزش تأثیر گذار است.

یوسف هاشمی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان رامسر نیز با اظهار اینکه چهار میلیارد تومان اعتبار برای این مسابقات تخصیص داده می شود، گفت: رامسر در مهمان نوازی زبانزد خاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد باشگاه های ورزشی مازندران در رشته پرورش اندام هستند

70 درصد باشگاه های ورزشی مازندران در رشته پرورش اندام هستند