مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 22:352023-02-15اقتصادي

تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار سال آینده به بهره برداری می رسد


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تقاطع سه راهی محمدیار نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد، گفت: روند اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار بیش از 80 درصد پیشرفت اجرایی دارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تقاطع سه راهی محمدیار نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد، گفت: روند اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار بیش از 80 درصد پیشرفت اجرایی دارد.

سید محسن حمزه لو 26 بهمن ماه در نشست با اصحاب رسانه، بیان کرد: نقده شاهراه ارتباطی کریدور بزرگراهی غرب کشور به سمت پایانه های مرزی است.

وی با اشاره به اینکه راه محور توسعه بوده و یکی از عوامل توسعه استان به شمار می رود، گفت: توسعه فعالیت کارگاه های راهسازی، تعریض و چهارخطه کردن محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی سرعت می گیرد و کلنگ زنی 88 کیلومتر راه با 18 هزار و 110 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده گواه بر این مساله است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای جاده ها برای رشد و توسعه استان جزو اولویت هاست، ادامه داد: طی روزهای گذشته پروژه راهسازی با 15 هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گفته شده در شهرستان تکاب کلنگ زنی شد و این امر نشان از اهمیت توسعه راه های ارتباطی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار سال آینده به بهره برداری می رسد

تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار سال آینده به بهره برداری می رسد