مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 23:152023-02-15دانش

یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در البرز به پایان رسید


مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان البرز با شرکت 12 تیم از دانشگاه های خوارزمی، آزاد، فرهنگیان، علمی-کاربری و پیام نور در سه مرحله برگزار شد و با برتری تیم دانشگاه خوارزمی به پایان رسید.

- ایسنا/البرز مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان البرز با شرکت 12 تیم از دانشگاه های خوارزمی، آزاد، فرهنگیان، علمی-کاربری و پیام نور در سه مرحله برگزار شد و با برتری تیم دانشگاه خوارزمی به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جهاد دانشگاهی مسابقات ملی مناظرات دانشجویی را در راستای توسعه فرهنگ گفت و گو و گفتمان سازی نقد و نظریه پردازی کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه های استان برگزار می کند.

معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز یازدهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی را در روزهای 18 و 19 و 26 بهمن ماه در دانشگاه خوارزمی برگزار کرد.

در این دوره از مسابقات 12 تیم چهار نفره از دانشگاه های فرهنگیان، خوارزمی، آزاد اسلامی، علمی کاربردی و پیام نور استان حضور داشتند که پس از این رقابت سه روزه دو تیم ققنوس از دانشگاه فرهنگیان و تیم عدالتخواهان خوارزمی به فینال راه یافتند و در فینال تیم عدالتخواهان خوارزمی با کسب امتیاز بیشتر راهی مرحله منطقه ای مسابقات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در البرز به پایان رسید

یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در البرز به پایان رسید