مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 00:062023-02-15اقتصادي

32 هزار تن آرد مصرف ماهانه سیستان و بلوچستان/ روسیه وارد کننده گندم به ایران است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: ماهانه حدود 32 هزار تن آرد مصرف استان است که نیاز به 40 هزار تن گندم با 15 درصد سبوس گیری دارد و در سال نیز این میزان حدود 480 هزار تن گندم است که در چرخه تولید قرار گیرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: ماهانه حدود 32 هزار تن آرد مصرف استان است که نیاز به 40 هزار تن گندم با 15 درصد سبوس گیری دارد و در سال نیز این میزان حدود 480 هزار تن گندم است که در چرخه تولید قرار گیرد.

محمد رضا سرگزی شامگاه چهارشنبه 26 بهمن در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای بهمن ماه نیز روستاییان سیستان و بلوچستان آرد با 15 درصد سبوس گیری را دریافت می کنند.

سرگزی گفت: گندم مورد استفاده استان گندم تولیدی خود سیستان و بلوچستان است اما در مهر و آبان ماه سالجاری از دیگر نقاط کشور نیز واردات داشتیم و سرانه استان متوسط 10 کیلو آرد برای همه مردم است اما افراد بیگانه، فاقدان شناسنامه و اتباع افغانستان سهم بالایی را در استفاده از نان دارند که همین امر باعث ایجاد صف های طولانی شده و علاوه برآن با توجه به افزایش قیمت کالاهای اساسی مانند برنج و ماکارونی نان جایگزین خوبی است که بر همین اساس سعی شده در این مدت برخی خبازی ها اضافه پخت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار تن آرد مصرف ماهانه سیستان و بلوچستان/ روسیه وارد کننده گندم به ایران است

32 هزار تن آرد مصرف ماهانه سیستان و بلوچستان/ روسیه وارد کننده گندم به ایران است