مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 00:272023-02-15سياسي

گزارش فارس از دومین جلسه پاسخگویی شهردار به شورای شهر خرم آباد+ حواشی


امروز و در یکصد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم آباد در حالی شهردار پاسخگوی سوالات اعضای شورا شهر بود که استیضاح شهردار به جلسه بعد موکول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، یکصدو یکمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم آباد امروز با حضور اعضا شورای شهر ، شهردار و اصحاب رسانه برگزار شد، جلسه ای که با هدف پاسخ شهردار به سوالات اعضا شورای شهر برگزار شود.

حدود دو ماه است که استیضاح شهردار خرم آباد مطرح شده و ظرف این مدت عملا شهرداری و شورای شهر تعطیل شده است، زیرا همه اتفاقات حول محور ماندن و یا نماندن شهردار است.

بالاخره پس از هفته ها شایعه و صحبت دو هفته پیش اعضا شورای شهر چهار عضو شورای شهر ، هوشنگ نصیری، حمیدرضا صفریان، عباس قلاوند و یونس امرایی 54 سوال را در حوزه های مختلف از جمله عمرانی و خدمات شهری مطرح کردند و شهردار نیز در دو جلسه به این سوالات پاسخ داد، اما باز هم تکلیف مدیریت شهری مشخص نشد تا کماکان شاهد گمانه زنی ها و شایعات در این زمینه باشیم.

در ابتدای جلسه امروز که دومین جلسه پاسخگویی شهردار به سوالات اعضا شهر بود، پس از صحبت های کرم نعمتی رییس شورای اسلامی شهر در خصوص موضوع جلسه، سعید فتوحی شهردار خرم آباد به باقیمانده سوالات اعضا شورای شهر پاسخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از دومین جلسه پاسخگویی شهردار به شورای شهر خرم آباد+ حواشی

گزارش فارس از دومین جلسه پاسخگویی شهردار به شورای شهر خرم آباد+ حواشی