مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 01:352023-02-15سياسي

لزوم توسعه و تقویت هنرستان ها و رشته های فنی و مهارتی در لرستان


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه و تقویت هنرستان ها و رشته های فنی و مهارتی در استان لرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد ویسکرمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی لرستان، خدمت به مردم را وظیفه اصلی مسئولین نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: دو شاخصه عدالت محوری و شایسته سالاری در این راستا بسیار مهم است.

وی، آموزش و پرورش را یکی از مهم ترین ارکان پیشرفت جامعه عنوان کرد و افزود: توجه به آموزش و پرورش توجه به آینده کشور است و خوشبختانه یکی از اقدامات مفید که به جد هم در دولت و هم در مجلس پیگیری شد بحث رتبه بندی فرهنگیان بود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدارس غیردولتی کمک کار مهم آموزش و پرورش هستند، بیان داشت: خوشبختانه در سال های اخیر هم در بحث تجهیزات و هم منابع انسانی این مدارس در حال پیشرفت هستند و بیشتر از گذشته هم باید مورد توجه قرار گیرند.

ویسکرمی با اشاره به اینکه مطالبات استان و به خصوص تعلیم و تربیت جزوء اولویت های نمایندگان برای پیگیری و به نتیجه رساندن است، گفت: هنرستان ها و رشته های فنی و مهارت آموزی باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه و تقویت هنرستان ها و رشته های فنی و مهارتی در لرستان

لزوم توسعه و تقویت هنرستان ها و رشته های فنی و مهارتی در لرستان