مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 01:552023-02-15سياسي

مراحل تجهیز و باز طراحی کتابخانه مرکزی خرم آباد در حال اجرا است


مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان تاکید کرد: مراحل تجهیز و باز طراحی کتابخانه مرکزی خرم آباد در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید سجاد راستخانه در جلسه با فرماندار خرم آباد، اظهار داشت: پس از تکمیل فاز اول ساختمان کتابخانه مرکزی خرم آباد، مجموعه نهاد کتابخانه های عمومی کشور با تمام توان مراحل تجهیز و باز طراحی این کتابخانه را دنبال کرده و اقدامات لازم بر اساس برنامه ریزی های قبلی در حال انجام است.

وی، ادامه داد: سهمیه اولیه کتاب توسط نهاد طی دو مرحله به استان ارسال شده که توسط همکاران کتابدار در دو نوبت کاری در حال آماده سازی بوده و تا به امروز در حدود 10 هزار جلد آن آماده شده و تا تکمیل کامل فرآیند ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان، تصریح کرد: برخی از مشکلات جزیی در ساختمان کتابخانه از جمله وصل انشعابات آب، برق و گاز وجود داشته که انتظار می رود با همکاری دستگاه مجری و پیمانکار این موارد در آینده نزدیک مرتفع شود.

در ادامه این جلسه فرماندار خرم آباد نیز ضمن قدردانی از مجموعه کتابخانه های عمومی در تجهیز کتابخانه مرکزی، اظهار داشت: با نهادینه کردن عادت به مطالعه، شوق و عشق به کتاب و کتابخوانی در جامعه استمرار می یابد، برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تبدیل مطالعه به فرهنگ عمومی، باید از تمام ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل تجهیز و باز طراحی کتابخانه مرکزی خرم آباد در حال اجرا است

مراحل تجهیز و باز طراحی کتابخانه مرکزی خرم آباد در حال اجرا است