مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 07:302023-02-16ورزشي

رقابت «داغ» چند تیم هاکی روی «یخ»/ رونمایی از بهترین های لیگ دوم


دومین دوره لیگ برتر هاکی روی یخ ایران روز شنبه با برگزاری دیدار پایانی بخش آقایان به پایان خواهد رسید اما مسابقات بانوان تا روز ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاکی روی یخ ایران پس از پشت سر گذاشتن مسابقات کشورهای اسلامی به میزبانی تاتارستان که با کسب دو عنوان نایب قهرمانی برای تیم های آقایان و بانوان همراه بود، حالا به دیدارهای پایانی دومین دوره لیگ برتر خود نزدیک می شود.

دومین دوره لیگ برتر هاکی روی یخ که از ابتدای بهمن سالجاری با حضور 4 تیم در بخش آقایان و حضور 5 تیم در بخش بانوان در پیست یخ ایران مال آغاز شده بود، دیدارهای پایانی خود را پشت سر می گذارد تا تیم های ملی این رشته در بخش جوانان و بزرگسالان مهیای حضور در مسابقات جهانی شوند.

تمرین تیم ملی هاکی روی یخ ایران در آخرین دیدار این فصل لیگ برتر هاکی روی یخ در بخش آقایان روز شنبه 29 بهمن تیم های رادین تایر و ام دات آر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این بازی در شرایطی برگزار خواهد شد که تیم رادین قهرمانی خود در بخش آقایان را قطعی کرده اما رقیبش برای کسب جایگاه دومی تلاش خواهد کرد.

در جدول رده بندی تیم رادین تایر با کسب 14 امتیاز از پنج بازی قهرمانی خود را در این فصل مسجل کرده است و تیمهای آیس باکس با 10 و ام دات آر با 9 امتیاز به ترتیب در ردههای دوم و سوم ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت «داغ» چند تیم هاکی روی «یخ»/ رونمایی از بهترین های لیگ دوم

رقابت «داغ» چند تیم هاکی روی «یخ»/ رونمایی از بهترین های لیگ دوم