مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 07:402023-02-16فرهنگي

ظرفیت های سربیشه با استفاده از زبان هنر معرفی شود


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سربیشه گفت: سربیشه دارای ظرفیت های زیادی بوده که باید با از طریق زبان هنر و رسانه بیش از پیش معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جعفری چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی در روستای چنشت بین کرد: مشورت و رایزنی با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان به عنوان نقشه راه در برنامه ریزی و تصمیم گیری برای برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری بسیار دارای اهمیت است.

وی افزود: این دورهمی ها و تشریک مساعی های فرهنگی و هنری با توجه به ظرفیت این روستای هدف گردشگری دارای خروجی های مؤثر در ایجاد فکر و اندیشه در عرصه تولیدات فرهنگی و هنری است.

جعفری با بیان اینکه یکی از رسالت های ما به عنوان سفیران فرهنگ و هنر تمرکززدایی از برنامه ها و جشنواره ها است، گفت: بیشتر رویدادهای فرهنگی و هنری از مراکز شهرستان ها به بخش ها و روستاهای دارای ظرفیت بر اساس توانمندی ها می باشد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با هم فکری، تعامل و بهره گیری از توانمندی مردم این دیار با ترسیم ساز و کار متقن و بسیار خوب متناسب با استعدادها و شرایط بومی و محلی سرزمین رنگ ها بتوانیم برنامه های فرهنگی و هنری را به بهترین شکل ممکن در این دیار اجرا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های سربیشه با استفاده از زبان هنر معرفی شود

ظرفیت های سربیشه با استفاده از زبان هنر معرفی شود