مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 08:002023-02-16سياسي

16 گروه تئاتر مردمی بچه های مسجد در گلستان فعالیت می کنند


مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری گلستان گفت: 16 گروه تئاتر مردمی بچه های مسجد در گلستان فعالیت می کنند که در شهرستان ها و روستاهای مختلف قرار دارند.

- صمد رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در حوزه هنری مرکز هنرهای نمایشی جریان را به راه انداخته و از دهه 60 تاکنون تئاتر مردمی بچه های مسجد به گونه های مختلف اجرا می شود.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری گلستان افزود: در اردیبهشت سال 96 دفتر گلستان در مسجد صاحب الزمان کوی مطهری افتتاح شد.

وی ادامه داد: در ابتدا با یک گروه، فعالیت این دفتر شروع شد ولی هم اکنون به 16 گروه فعال رسیده که در شهرهای مختلف از جمله گنبدکاووس، آزادشهر، علی آبادکتول، کردکوی، بندرگز، گرگان و روستاهای معصوم آباد، حیدرآباد و هاشم آباد و غیره فعال است.

رحیمی عنوان کرد: بیشتر گستره فعالیت این گروه های نمایشی در پایان سال و اسفند ماه بوده که در مساجد مختلف هماهنگ و اجرا می شود.

اثر دختران مسجد روستای ما برگزیده شد مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری گلستان گفت: امسال جشنواره ای در یکی از روستاهای میناب (هرمزگان) برگزار شده که یکی از آثار پذیرفته شده از بین هفت اثر، کار دختران مسجد روستای ما اثر فاطمه احمدی هنرمند و کارگردان گلستانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 گروه تئاتر مردمی بچه های مسجد در گلستان فعالیت می کنند

16 گروه تئاتر مردمی بچه های مسجد در گلستان فعالیت می کنند