مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-16حوادث

اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در آذربایجان شرقی


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت و دستگیری سارقان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  حسین عبدی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با استان های سراسر کشور طرح تشدید برخورد و مقابله مقتدرانه با جرایم خشن، کنترل سارقان به عنف، سارقان زورگیر و تحت تعقیب و همچنین در جهت کنترل ورودی های استان و جلوگیری از ورود سارقان در حرکت از دیروز در کل استان آذربایجان شرقی شروع شده است.

وی افزود: این طرح با محوریت پلیس آگاهی استان در قالب 30 تیم پشتیبانی کننده هم در حوزه اطلاعاتی و هم در حوزه عملیاتی انشاالله در سطح استان اجرا خواهد شد.

عبدی با اشاره به اینکه طرح تشدید مقابله با سرقت مطالبه مردم بوده و ادامه خواهد داشت،افزود : با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و مشکلاتی که مردم در این حوزه با آن مواجه هستند پلیس آگاهی استان مقتدرانه برای حفظ اموال مردم به میدان آمده و اجازه عرض اندام به سارقان را نخواهد داد.

ارشدترین مقام انتظامی استان در ادامه گفت: به سارقان هشدار می دهیم که هر چه زودتر در رفتار خود تجدید نظر داشته باشند در غیر این صورت در سریع ترین زمانی که فکرش را نمی کنند سایه پلیس را بر سرخود خواهند دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در آذربایجان شرقی

اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در آذربایجان شرقی