مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-16اجتماعي

سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان راه اندازی شد


رییس صندوق رفاه دانشجویان در سفر به استان خراسان و بازدید از دانشگاه های منطقه 9 کشور در مجتمع آموزش عالی تربت جام، از راه اندازی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان در راستای ارتقا و بهینه سازی یکپارچه خدمات رفاهی دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان در سفر به استان خراسان و بازدید از دانشگاه های منطقه 9 کشور در مجتمع آموزش عالی تربت جام، از راه اندازی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان در راستای ارتقا و بهینه سازی یکپارچه خدمات رفاهی دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود گنجی، در حاشیه بازدید از تجهیزات و خدمات رفاهی دانشجویان دختر و پسر مجتمع آموزش عالی تربت جام، ضمن تبریک اعیاد نورانی ماه رجب، به قابلیت های صنعتی و معدنی شهرستان تربت جام اشاره و خاطرنشان کرد: وجود قابلیت های بالای کشاورزی و جغرافیایی و قابلیت های غنی فرهنگی و تاریخی و وجود ذخایر معدنی این شهرستان بسیار ارزشمند است و همین قابلیت ها می تواند موجب ایجاد زیرساخت های توسعه علمی و ارتقای مجتمع آموزش عالی تربت جام به دانشگاه و پیشرفت های آتی آن باشد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان افزود: طبیعی است که ارتقا علمی مجتمع و تبدیل آن به دانشگاه، موجب تقویت زیرساخت های موجود بوده و تربیت و آموزش دانشجویان فعال و پرتلاشی را سبب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان راه اندازی شد

سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان راه اندازی شد