مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-16اقتصادي

نقش مهم مراکز تحقیقاتی در موفقیت اجرای طرح کاشت یک میلیارد نهال


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر، گفت: نقش دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و آموزش و پرورش در موفقیت اجرای طرح کاشت یک میلیارد نهال مهم و حیاتی است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر، گفت: نقش دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و آموزش و پرورش در موفقیت اجرای طرح کاشت یک میلیارد نهال مهم و حیاتی است.

مهرداد خزایی پول دیشب در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر با رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای توسعه همکاری های مشترک به منظور بهره برداری بهینه از ظرفیت های موجود جهت آموزش، ترویج و صیانت از منابع طبیعی، فرهنگ سازی، آگاهی بخشی عمومی و نیز ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت های آموزشی، ترویجی، مشارکتی، توان افزایی، ظرفیت سازی منابع انسانی، توسعه تحقیقات کاربردی و تقاضا محور در منطقه با استفاده از پتانسیل های مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان منعقد می شود.

وی یادآور شد: انعقاد این تفاهم نامه در راستای ایجاد همکاری بین مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان در تمام زمینه های علمی، تحقیقاتی، آموزشی، ترویجی و فناوری با در نظر گرفتن تمامی امکانات طرفین و استفاده از ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم مراکز تحقیقاتی در موفقیت اجرای طرح کاشت یک میلیارد نهال

نقش مهم مراکز تحقیقاتی در موفقیت اجرای طرح کاشت یک میلیارد نهال