مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:072023-02-16سياسي

راه اندازی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان


رییس صندوق رفاه دانشجویان درباره راه اندازی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان خبر داد گفت: راه اندازی سامانه جدید در راستای ارتقا و بهینه سازی یکپارچه خدمات رفاهی دانشجویان سراسر کشوراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان در سفر به استان خراسان و بازدید از دانشگاه های منطقه 9 کشور از مجتمع آموزش عالی تربت جام بازدید کرد.

  گنجی در حاشیه بازدید از تجهیزات و خدمات رفاهی دانشجویان دختر و پسر مجتمع آموزش عالی تربت جام، ضمن تبریک اعیاد نورانی ماه رجب، به قابلیت های صنعتی و معدنی شهرستان تربت جام اشاره و خاطرنشان کرد: وجود قابلیت های بالای کشاورزی و جغرافیایی و قابلیت های غنی فرهنگی و تاریخی و وجود ذخایر معدنی این شهرستان بسیار ارزشمند است و همین قابلیت ها می تواند موجب ایجاد زیرساختهای توسعه علمی و ارتقای مجتمع آموزش عالی تربت جام به دانشگاه و پیشرفت های آتی آن باشد.

  رییس صندوق رفاه دانشجویان در ادامه افزود: طبیعی است که ارتقا علمی مجتمع و تبدیل آن به دانشگاه، موجب تقویت زیرساخت های موجود بوده و تربیت و آموزش دانشجویان فعال و پرتلاشی را سبب خواهد شد که همین قشر فرهیخته و فعال، بحران های موجود در این شهرستان را مانند بحران های آب و بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان

راه اندازی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان