مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-16دانش

برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی فناوری و اطلاعات


مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم گفت: مقرر شده است در سال آینده آزمون استخدامی جذب نیروی فناوری اطلاعات برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، در راستای توانمندسازی مدیران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات ستاد وزارتخانه و سازمان های تابعه در مواجه با تهدیدات و مخاطرات سایبری، دوره آموزشی امنیت سایبری کاربران و سازمان با حضور بیش از 400 نفر از کارشناسان فناوری اطلاعات ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان ها، دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پارک های علم و فناوری به صورت حضوری و مجازی در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد.

محمدهادی زاهدی، مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم در ابتدای دوره آموزشی امنیت سایبری کاربران و سازمان  با بیان اینکه در حوزه امنیت فضای مجازی، در طول یک سال گذشته اقدامات بسیاری انجام شده، اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم نسبت به فناوری اطلاعات رویکردی مثبت است.

مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم با اشاره به مصوبه شورای فناوری اطلاعات کشور بیان کرد: در این مصوبه، درخصوص ساختار سازمانی حوزه فناوری اطلاعات آمده است: عنوان واحد سازمانی متولی فناوری اطلاعات و عناوین مشابه در دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی فناوری و اطلاعات

برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی فناوری و اطلاعات