مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-16ورزشي

ورزشی های کرمانشاه چه دغدغه هایی دارند؟ 


روسای تعدادی از هیات های ورزشی کرمانشاه و نماینده مربیان و ورزشکاران استان در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی به بیان مهمترین دغدغه های خود پرداختند.

- ایسنا/کرمانشاه روسای تعدادی از هیات های ورزشی کرمانشاه و نماینده مربیان و ورزشکاران استان در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی به بیان مهمترین دغدغه های خود پرداختند.

  در این مراسم که با حضور استاندار برگزار شد، سه نفر از روسای هیات های ورزشی کرمانشاه به نمایندگی از سایر هیات ها از مهمترین دغدغه های خود گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان جاویدان رییس هیات شنا استان کرمانشاه، با بیان اینکه ورزش کرمانشاه با وجود قهرمانان خود می درخشد، اظهار کرد: علیرغم اینکه ورزشکاران ما زحمات زیادی می کشند و مدال می گیرند، اما وضعیت شغلی خوبی ندارند و در جایی استخدام نیستند.

وی ادامه داد: برخی از ورزشکاران ما به دلیل مشکلات مالی مجبور به کنار گذاشتن رشته ورزشی خود می شوند و یا اینکه از کشور مهاجرت می کنند.

رییس هیات شنا استان کرمانشاه خواستار جذب قهرمانان ورزشی کرمانشاه در دستگاه های اجرایی شد و گفت: متاسفانه وقتی ورزشکاران ما به پایان دوره قهرمانی خود می رسند، هیچ شغل و جایگاهی ندارند و کسی هم به آنها توجهی نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشی های کرمانشاه چه دغدغه هایی دارند؟ 

ورزشی های کرمانشاه چه دغدغه هایی دارند؟