مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-16بين الملل

وزارت خارجه آمریکا: برای آزادی شهروندان خود در ایران تلاش می کنیم


سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا ادعای یک رسانه آمریکایی مبنی بر مذاکرات غیرمستقیم این کشور با ایران درباره تبادل زندانیان و آزادسازی اموال مسدود شده ایران را رد نکرد و گفت که واشنگتن همواره برای آزادی شهروندان خود تلاش می کند.

- سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا ادعای یک رسانه آمریکایی مبنی بر مذاکرات غیرمستقیم این کشور با ایران درباره تبادل زندانیان و آزادسازی اموال مسدود شده ایران را رد نکرد و گفت که واشنگتن همواره برای آزادی شهروندان خود تلاش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ند پرایس، سختگوی وزارت امورخارجه آمریکا در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به سوالی درباره سفر راب مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران به عمان گفت: وی در دیدارهای خود در عمان در مورد مسائل مربوط به ایران گفت وگو کرده است.

همان طور که می دانید راب مالی فرستاده ویژه برای ایران است؛ بنابراین می توانید تصور کنید که تمام تعاملات او در درجه اول بر روی ایران متمرکز خواهد بود.

با توجه به نقش مهمی که عمان در کمک به حل چالش ها، کمک به پر کردن شکاف ها ایفا کرده است، این کشور نقش بسیار مفید و مهمی در تصمیم ایران برای آزادی باقر نمازی نیز ایفا کرد.

آنها از بخشی از تلاش های طولانی مدت ما برای آزادی همه زندانیان متخلف و کمک به آزادی باقر نمازی در ایران حمایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه آمریکا: برای آزادی شهروندان خود در ایران تلاش می کنیم

وزارت خارجه آمریکا: برای آزادی شهروندان خود در ایران تلاش می کنیم