مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:362023-02-16سياسي

همایش بین المللی سفیران مقاومت با حضور دانشجویان خارجی دانشگاه های سمنان


همایش بین المللی سفیران مقاومت ویژه دانشجویان خارجی دانشگاه های استان با حضور بیش از 200 دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد - ایسنا/سمنان همایش بین المللی سفیران مقاومت ویژه دانشجویان خارجی دانشگاه های استان با حضور بیش از 200 دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد دکتر اشکان جبلی جوان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان شامگاه گذشته در این آیین اظهار کرد : بیش از 700 دانشجوی بین المللی در دانشگاه های سمنان در حال تحصیل هستند .

وی، آشنایی بیشتر دانشجویان خارجی با دهه فجر ، دوران دفاع مقدس و معرفی سرداران مقاومت را از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد و ادامه داد: این دانشجویان سفیران خوبی برای انتقال پیام جمهوری اسلامی و ارزشهای انقلاب به خارج از مرزهای ایران هستند .

دکتر خادم معاون بین الملل ستاد راهیان نور کشور نیز در این همایش با اشاره به اینکه نظام سلطه جهانی (آمریکا ) توسعه ، فقر ، توسعه فساد و توسعه تبعیض را دنبال می کند گفت: ماموریت دنبال کنندگان راه شهدا ایستادگی و مقابله با این فقر و ظلم آمریکایی است .

دکتر خادم ، ماموریت دوم پیروان شهدا را ایستادگی و مقابله با فساد دانست و افزود : فساد بر هم زننده کانون خانواده ، نسبت زندگی و سوق دادن زندگی به سبک غربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی سفیران مقاومت با حضور دانشجویان خارجی دانشگاه های سمنان

همایش بین المللی سفیران مقاومت با حضور دانشجویان خارجی دانشگاه های سمنان