مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-16اقتصادي

افزایش 12 درصدی مصرف گاز بخش خانگی و تجاری


موافقت چین با فاینانس پروژه های بزرگ اقتصادی، افزایش 12 درصدی مصرف گاز بخش خانگی و تجاری، 31 واحد جدید نیروگاهی به شبکه برق کشور متصل از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاهش شدید قیمت نفت در صورت عدم مدیریت صحیح اوپک، افزایش 12 درصدی مصرف گاز بخش خانگی و تجاری، آماده باش همه واحدهای عملیاتی آب و برق در سراسر کشور، 31 واحد جدید نیروگاهی به شبکه برق کشور متصل شد، کسری 82 میلیون متر مکعبی در سدهای تهران وجود دارد، چین از وارد کننده نفت ایران باید تبدیل به شریک تجاری شود، موافقت چین با فاینانس پروژه های بزرگ اقتصادی از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

کاهش شدید قیمت نفت در صورت عدم مدیریت صحیح اوپک محمد علی خطیبی گفت: همه کشورها بر اساس شاخص های جهاتی نفت خود را به فروش می رسانند و ممکن است برخی از کشورها تخفیف هایی را در نظر بگیرند اما پایه قیمتی بر مبنای قیمت جهانی است.

خطیبی خاطر نشان کرد: اکنون قیمت نفت نزدیک به 80 دلار است ولی با رکودی که پیش بینی می شود در صورت به وجود آمدن این رکود بر روی تقاضا تأثیر منفی دارد و می تواند قیمت ها را کاهش دهد که این مساله به مدیریت عرضه بستگی دارد و در صورتی که اوپک بتواند عرضه را به درستی مدیریت کند و عرضه خود را کاهش دهد کاهش قابل توجهی پیش رو نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 12 درصدی مصرف گاز بخش خانگی و تجاری

افزایش 12 درصدی مصرف گاز بخش خانگی و تجاری