مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-16اقتصادي

جزییات آیین نامه استرداد مالیات کالاهای همراه مسافر و بلیت پروازهای خارجی


رییس سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای خطاب به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اجرای آیین نامه استرداد مالیات و عوارض کالاهای همراه مسافران و بلیت پروازهای خارجی گردشگران خارجی خریداری شده از شرکت های هواپیمایی ایرانی را برای اجرا ابلاغ کرد.

- رییس سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای خطاب به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اجرای آیین نامه استرداد مالیات و عوارض کالاهای همراه مسافران و بلیت پروازهای خارجی گردشگران خارجی خریداری شده از شرکت های هواپیمایی ایرانی را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات وزیران در 26 دی ماه سال 1400 به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی (سازمان امور مالیاتی کشور) و به استناد ماده 11 قانون مالیات بر ارزش افزوده، آیین نامه استرداد مالیات و عوارض کالاهای همراه مسافران و بلیت پروازهای خارجی گردشگران خارجی خریداری شده از شرکت های هواپیمایی ایرانی را تصویب کرد.

شرایط و اسناد و مدارک لازم برای استرداد مالیات و عوارض پرداختی بر اساس این گزارش شرایط و اسناد و مدارک لازم برای استرداد مالیات و عوارض پرداختی از این قرار است که خرید کالا توسط مسافران و یا خرید بلیت پرواز خارجی توسط گردشگران خارجی از شرکت های هواپیمایی ایرانی انجام شده باشد، از تاریخ خرید کالا (مندرج در صورتحساب) تا تاریخ خرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آیین نامه استرداد مالیات کالاهای همراه مسافر و بلیت پروازهای خارجی

جزییات آیین نامه استرداد مالیات کالاهای همراه مسافر و بلیت پروازهای خارجی