مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-16ورزشي

زاگرس اسلام آبادغرب برابر مس کرمان حاضر نشد/ مدیرعامل باشگاه: بازیکن نداشتیم  


در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر هندبال، دیدار بین دو تیم زاگرس اسلام آبادغرب و مس کرمان به دلیل عدم حضور تیم زاگرس برگزار نشد.

  - زاگرس اسلام آبادغرب برابر مس کرمان حاضر نشد/ مدیرعامل باشگاه: بازیکن نداشتیم   ایسنا/کرمانشاه در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر هندبال، دیدار بین دو تیم زاگرس اسلام آبادغرب و مس کرمان به دلیل عدم حضور تیم زاگرس برگزار نشد.

  سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو با ایسنا، در خصوص چرایی عدم اعزام تیمش به کرمان برای حضور در این دیدار، با اشاره به مشکلات تیمش، اظهار کرد: ابتدای امسال برای حضور در این فصل از رقابت های لیگ شرایط تیم را آنالیز و مشخص کردیم که برای حضور در رقابت ها به چه میزان بودجه و چه بازیکنانی نیاز داریم.

وی تصریح کرد: در نشست و دیدار با مسئولین استان از جمله استاندار پیشین، مدیرکل پیشین ورزش و جوانان و رییس پیشین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برآوردهای انجام شده برای حضور در لیگ را به اطلاع آنها رساندیم و میزان بودجه ای که باشگاه می توانست تامین کند و میزان بودجه ای که به عنوان کمک از استان می خواستیم را اعلام کردیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب تصریح کرد: مسئولین هم به ما قول دادند که حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای حضور در لیگ در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاگرس اسلام آبادغرب برابر مس کرمان حاضر نشد/ مدیرعامل باشگاه: بازیکن نداشتیم  

زاگرس اسلام آبادغرب برابر مس کرمان حاضر نشد/ مدیرعامل باشگاه: بازیکن نداشتیم