مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-16سياسي

برخی مسئولان شرایط واقعی کوهرنگ را منتقل نمی کنند


شهرکرد_نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: برخی مسئولان شرایط کوهرنگ را گل و بلبل نشان می دهند و واقعیت ها را آنگونه که هست مطرح نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، اظهار کرد: مردم با بصیرت تمام، روز 22 بهمن به میدان آمدند و یک روز تاریخی را بیش از گذشته، رقم زدند.

وی افزود: کار دشمن همیشه سیاه نمایی است اما نتوانستند ذره ای خدشه به راهپیمایی 22 بهمن ماه وارد کنند چراکه حضور مردم در این حرکت عظیم قابل توجه بود که در دنیا انعکاس خوبی داشت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از همین رو باید از مسئولان که انجام وظیفه را به این مردم دریغ نمی دارند بخواهیم بیشتر در خدمت این چنین مردم بصیر و فهیم باشند.

نکونام عنوان کرد: همین مقطع را مدنظر قرار دهید، مردم در چهارمحال و بختیاری با یک مسئله مهم مواجه هستند که در خصوص آن حق مطلب ادا نمی شود، بخشی از مردم ما با یک معضل بزرگ مواجه هستند و بارش برف دردسر قابل توجهی را برای آن ها ایجاد کرده است، راه های بسیاری در شهرستان کوهرنگ بسته است و در خود مرکز شهرستان مشکلات زیادی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسئولان شرایط واقعی کوهرنگ را منتقل نمی کنند

برخی مسئولان شرایط واقعی کوهرنگ را منتقل نمی کنند