مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-16سياسي

برگزاری نشست رونمایی کتاب ارزیابی انتقادی بیست سال سیاست خارجی ایران 1400-1380


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای نشست دکتر محمود شوری و دکتر عابد اکبری دو تن از پدید آورندگان این اثر توضیحاتی در معرفی کتاب و ضرورت های تدوین آن ارائه نمودند و در ادامه دکتر سید جلال دهقانی فیروزآبادی استاد روابط بین الملل، - نشست رونمایی کتاب ارزیابی انتقادی بیست سال سیاست خارجی ایران 1400-1380 در روز چهارشنبه 19 بهمن ماه 1401 در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای نشست دکتر محمود شوری و دکتر عابد اکبری دو تن از پدید آورندگان این اثر توضیحاتی در معرفی کتاب و ضرورت های تدوین آن ارائه نمودند و در ادامه دکتر سید جلال دهقانی فیروزآبادی استاد روابط بین الملل، دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان اولین سخنران این نشست با طرح این سوال که چگونه می توانیم سیاست خارجی را ارزیابی کنیم؟ به موضوع سیاست خارجی ایران براساس رفتار، راهبرد و تصمیم پرداخت وعنوان داشت ارزیابی سیاست خارجی پیش فرض هایی دارد از جمله 1.

تفکر و خوانش انتقادی 2.

خوانش دوگانه براساس روایت متعارف 3.

واسازی.

برای ارزیابی سیاست خارجی باید چند مسئله را در نظر داشت: اولا تعریف معیار که هیچ ارزیابی بدون معیار امکان پذیر نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست رونمایی کتاب ارزیابی انتقادی بیست سال سیاست خارجی ایران 1400-1380

برگزاری نشست رونمایی کتاب ارزیابی انتقادی بیست سال سیاست خارجی ایران 1400-1380