مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:042023-02-16اقتصادي

هزینه نگهداری شهر ساوه ماهانه 50 میلیارد تومان است


هزینه نگهداری شهر ساوه ماهانه حدود 50 میلیارد تومان است و پرداخت حقوق و مزایای نیروهای شهرداری ماهانه حدود 35 میلیارد تومان هزینه دربردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، امیررضا یوسیفیان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هزینه نگهداری شهر ساوه ماهانه حدود 50 میلیارد تومان و پرداخت حقوق و مزایای نیروهای شهرداری ماهانه حدود 35 میلیارد تومان هزینه دربردارد،اظهار کرد:برای پوشش این هزینه ها شهرداری باید روزانه حدود سه میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

وی افزود: شهرداری وظایف متعددی در قبال رفع نیازمندی های شهر و زندگی شهروندی دارد که بی شک پاسخگویی به این نیازمندی ها بدون صرف هزینه های مالی ممکن نمی شود.

شهردار ساوه در خصوص ایجاد  درآمد پایدار در شهرداری ساوه بیان کرد: در حال حاضر اقدامات زیرساختی  توسط شهرداری  با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی برای ایجاد درآمد پایدار در حال انجام  است.

یوسفیان ادامه داد: ما بودجه حدود 481 میلیارد تومانی شهرداری ساوه در سال 1400 را با افزایش 100 درصدی به یک هزار میلیارد و 50 میلیون تومانی در سال 1401 به صورت نقدی و تعهدی افزایش دادیم تا بتوانیم اقداماتی مهم را در شهر رقم بزنیم.

وی یادآور شد: نگهداشت مناسب و رفع کمبودها و نابسامانی های شهری یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان از مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه نگهداری شهر ساوه ماهانه 50 میلیارد تومان است

هزینه نگهداری شهر ساوه ماهانه 50 میلیارد تومان است