مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-16سياسي

توقف تولید پژو 206 اقدامی شجاعانه و نشانه بلوغ ایران خودرو است


عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی توقف تولید محصول پژو 206 و جایگزینی آن با محصولات جدید را در تضمین سلامت و جلب رضایت مردم موثر دانست.

- حسین محمدصالحی دارانی توقف تولید محصول پژو 206 و جایگزینی آن با محصولات جدید را اقدامی شجاعانه و صحیح از سوی گروه صنعتی ایران خودرو دانست و اظهار کرد: با توجه به اهمیت به روز رسانی استانداردها در خودروهای داخلی و عدم قابلیت شماره گذاری خودروهای قدیمی در سال آینده توقف تولید پژو 206 با هدف به روزآوری و توسعه محصولات و رعایت استاندارهای روز در خودروهای جدید اقدامی حساب شده و قطعا دارای دلایل فنی از سوی تیم مهندسی ایران خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه توقف تولید پژو 206 و جایگزینی محصولات جدید نشانه بلوغ ایران خودرو در طراحی و توسعه محصول است، افزود: امروز رعایت استانداردها در خودروهای داخلی به موضوعی جدی در کشور تبدیل شده و مردم عامل تصادفات را حتی اگر ناایمنی جاده ها و عدم رانندگی صحیح باشد به کیفیت خودرو ربط می دهند.

بنابراین توقف تولید خودروهای قدیمی و فاقد استانداردهای لازم هم سلامت مردم را تضمین کرده و هم در جلب رضایت آنها موثر است.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: توقف تولید این محصول برخلاف تصور عده ای خللی در بازار ایجاد نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف تولید پژو 206 اقدامی شجاعانه و نشانه بلوغ ایران خودرو است

توقف تولید پژو 206 اقدامی شجاعانه و نشانه بلوغ ایران خودرو است