مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-16سياسي

اعطای مجوز رایگان برای ساخت و ساز در بافت های فرسوده البرز


براساس آمارهای ستاد بازآفرینی کشور، 53 هزار بنای ناکارآمد در استان وجود دارد که باید با اقدام ویژه متولیان و همراهی مردم نسبت به بازآفرینی و نوسازی آنها اقدام کنیم.

- ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: براساس آمارهای ستاد بازآفرینی کشور، 53 هزار بنای ناکارآمد در استان وجود دارد که باید با اقدام ویژه متولیان و همراهی مردم نسبت به بازآفرینی و نوسازی آنها اقدام کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در جلسه کمیسیون ماده پنج استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن بررسی طرح شهرداری کرج در راستای ساماندهی بافت فرسوده در کلانشهر کرج، افزود: حوادثی همچون زلزله در کمین و غیرقابل پیش بینی هستند بنابراین باید رسیدگی به این موضوع در اولویت امور شهرداری ها و مدیران مربوطه در استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: شهرداری ها باید اطلاع رسانی گسترده در محله های هدف را آغاز کنند و با تشریح شرایط و مخاطرات احتمالی، مشارکت مردم را جلب کنند.

عبداللهی گفت: اعطای جواز ساخت رایگان و امتیازات ویژه ای در بسیاری از شهرداری های استان مصوب شده و فرصت مغتنمی برای ساکنان بافت های فرسوده محسوب می شود.

وی افزود: درصدد هستیم قرارگاه اصلاح ساختار اداری و خدمات دهی ویژه را در استان راه اندازی کنیم چراکه باید روند اخذ مجوزها به ویژه در شهرداری ها و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مجوز رایگان برای ساخت و ساز در بافت های فرسوده البرز

اعطای مجوز رایگان برای ساخت و ساز در بافت های فرسوده البرز