مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-16فرهنگي

روستاگردی را به سبک «تهرانگرد» تماشا کنید


برنامه «تهرانگرد» جمعه 28 بهمن ماه به روستای جابان شهرستان دماوند سفر می کند تا مخاطبان را با شیوه پرورش و تولید سیب باغات این شهرستان آشنا کند.

- برنامه تهرانگرد جمعه 28 بهمن ماه به روستای جابان شهرستان دماوند سفر می کند تا مخاطبان را با شیوه پرورش و تولید سیب باغات این شهرستان آشنا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه تهرانگرد به تهیه کنندگی سجاد مشحون و کارگردانی سینا عباسی جمعه 28 بهمن ماه ساعت 13 به روستای جابان شهرستان دماوند سفر می کند تا مخاطبان را با شیوه پرورش و تولید سیب باغات این شهرستان آشنا کند.

این برنامه با اجرای محمد مصطفاییان سعی دارد، در قابی متفاوت ضمن معرفی ظرفیت های کشاورزی و گردشگری استان تهران، با روایتی مستند گونه، پرورش و تولید هوشمندانه ی سیب در باغات این منطقه را به تصویر بکشد.

همچنین تهرانگرد سعی دارد شهرستان های استان تهران را از زاویه نگاه اقتصادی و گردشگر نیز به تصویر بکشد.

برنامه تهرانگرد در 36 قسمت 25 دقیقه ای در گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تولید شده است و هر هفته جمعه ها ساعت 13 از قاب تلویزیونی شبکه تهران سیما تماشایی می شود و یکشنبه ها ساعت 6 بامداد بازپخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاگردی را به سبک «تهرانگرد» تماشا کنید

روستاگردی را به سبک «تهرانگرد» تماشا کنید