مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-16سياسي

سهل انگاری مدیران در رسیدگی به سرقت های بیت المال


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: قصور و سهل انگاری مسئولان و بخش های مختلف مدیریتی در رسیدگی به سرقت های بیت المال مشهود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال آفاقی صبح پنجشنبه در جلسه کمیته پیشگیری از سرقت اظهار کرد: در بررسی پرونده های موجود در محاکم با موضوع سرقت قصور و سهل انگاری مسئولان و بخش های مختلف مدیریتی در رسیدگی به سرقت های بیت المال مشهود است.

وی با بیان اینکه اکتفا به گزارش سایت قطره و به نقل ازصرف پس از وقوع جرم و سرقت برای رفع تکلیف به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، گفت: وفق قوانین و مقررات، مدیران مکلف به پیش بینی و پیشگیری های لازم و اتخاذ تدابیر در جهت حفظ و صیانت از اموال متعلق به بیت المال سازمان متبوع هستند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از عزم جدی دستگاه قضایی استان برای تعقیب مدیرانی که با خودداری از انجام وظایف قانونی موجب تضییع حقوق بیت المال و تشکیل پروندهای متعدد در محاکم می شوند، خبر داد و گفت: این عملکردها که موجب تحمیل هزینه بر مردم و حقوق شهروندان است، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

آفاقی از نحوه بهره برداری و مدیریت سیستم های دوربین مداربسته در ادارات انتقاد کرد و افزود: در اکثر موارد مشاهده می شود که پس از وقوع جرایمی مانند سرقت، اقدام به مستند سازی از طریق دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری مدیران در رسیدگی به سرقت های بیت المال

سهل انگاری مدیران در رسیدگی به سرقت های بیت المال