مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-16سياسي

66 هزار نفر حامی ایتام در کرمان وجود دارد


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ایتام کرمانی و فرزندان محسنین از سوی 66 هزار نفر از نیکوکاران کرمانی حمایت می شوند.

- کرمان - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ایتام کرمانی و فرزندان محسنین از سوی 66 هزار نفر از نیکوکاران کرمانی حمایت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر عسکری نژاد با بیان اینکه قسمت عمده کار بر دوش مردم گذاشته شده و آنها هم نقش خود را به خوبی ایفا کردند، گفت: در خیلی از عرصه ها این مردم هستند که دست ما را می گیرند و اگر خیران نبودند، قطعاً نمی توانستیم مشکلات مردم را حل کنیم و به همت مردم خیر کشورمان است که می توانیم از محرومان و نیازمندان دستگیری و مشکلی را از یتیمی حل کنیم.

او با بیان اینکه در ماه های پایانی سال و آستانه ماه رمضان قرار داریم و امیدوار هستیم که در این ایام با مشارکت بیشتر مردم، یاری رسان محرومان باشیم، تصریح کرد: جشن نیکوکاری را در آستانه سال جدید، اطعام مهدوی و جشن رمضان را هم در پیش داریم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان بیان داشت: طی 10 ماه گذشته، 66 هزار نفر حامی نزدیک به 110 میلیارد تومان واریز نقدی به حساب ایتام و محسنین استان کرمان داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66 هزار نفر حامی ایتام در کرمان وجود دارد

66 هزار نفر حامی ایتام در کرمان وجود دارد