مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-16اجتماعي

خدمات دهی شهرداری یاسوج با 150 نفر در برف/ گلایه از بی تفاوتی رانندگان و یک توصیه


مسئول روابط عمومی شهرداری یاسوج گفت: یکی از مشکلات عمده که اکنون در برف شهر یاسوج داریم خودروهای شخصی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، بارش برف از شب گذشته در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا ظهر امروز همچنان ادامه دارد.

در این خصوص شهرداری شهر یاسوج با همه امکانات و تجهیزات و نیروهای خود اکنون در معابر و خیابان های این شهر مشغول برف روبی و بازگشایی جاده ها هستند.

هاشم یوسفی مسئول روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یاسوج در همین خصوص در گفت وگو با فارس با بیان این که در آماده باش کامل شهری قرار داریم و با سه اکیپ 50 نفره پای کار هستیم گفت: از ابتدای بارش برف در آماده باش کامل بوده و خیابان ها و معابر در حال برف روبی هستند.

مسئول روابط عمومی شهرداری یاسوج گفت: یکی از مشکلات عمده که اکنون در شهر یاسوج داریم خودروهای شخصی هستند که بدون زنجیر چرخ در شهر تردد کرده و موجب راه بندان در سطح معابر می شوند.

وی گفت: این تردد بدون زنجیر چرخ خودروهای شخصی موجب قفل شدن برخی از خیابان ها شده هر چند ماموران ما با همه توان در حال بازگشایی معابر هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج هم در گفت وگو با فارس با بیان اینکه تعداد 8 دستگاه ماشین آلات برف روبی در سطح شهر مشغول خدمات دهی به مردم هستند گفت: متاسفانه عدم رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی شهرداری یاسوج با 150 نفر در برف/ گلایه از بی تفاوتی رانندگان و یک توصیه

خدمات دهی شهرداری یاسوج با 150 نفر در برف/ گلایه از بی تفاوتی رانندگان و یک توصیه