مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-16فرهنگي

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟


دو روز تا پایان یافتن این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر باقی مانده است و گالری ها نیز در کنار این رویداد برنامه ی خود را برای علاقه مندان به هنر تجسمی دارند.

- در این گزارش ایسنا نگاهی به نمایشگاه های نگارخانه ها خواهیم داشت تا راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته باشد.

نقاشی های فرهاد گاوزن نمایشگاه نقاشی های فرهاد گاوزن از جمعه 14 بهمن شروع شده و تا جمعه 5 اسفند ماه در نگارخانه هور به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره 12 پابرجاست.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: ما نقاش ها کجای پهنای خاک عقیق این جهان ایستاده ایم؟ چقدر در تیررس مکث ساعت سیبل قرار گرفته ایم؟ ما به چه بهانه ای تاثیر گذاریم و شعله های اکسپرسیو آتش اشتیاق ما در پخت گوشت تلخ این زمان چه طعمی دارد و نبض ما با چه دمایی دارد می سوزد؟ هجوم این سوال ها از پیش و پهلو، از این سال تا دم روزهای رفته، همیشه تنِ روان بیدار مرا و ما را در آسیب و انهدام قرار داده است و ذره ذره رخت اهمیت نقاش بودن را از باور جمعی ما دارد دور می سازد! خلع سلاح و پابرهنه در جهان تهدید آدم ها قرار گرفته ایم و هیچگاه نتوانسته ایم ظلم افکار عمومی را از مدار تن خود خارج سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟