مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-16پزشكي

توسعه خدمات سلامت محور در شهر رشت


اعضای شورا و سرپرست شهرداری رشت در نشست مشترک با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آمادگی همه جانبه خود در جهت توسعه نظام بهداشت و درمان شهر رشت خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز نشست جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رشت با محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست با محوریت توسعه مشارکت در احداث طرح های عام المنفعه سلامت برگزار شد.

کمبود یک هزار و 400 تخت بیمارستانی در گیلان محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به آخرین وضعیت زیرساخت های نظام سلامت در رشت، اظهار کرد: اغلب مراکز آموزشی و درمانی مرکز استان قدیمی و فرسوده هستند و مراکز بهداشت و جامع سلامت به ویژه در حاشیه شهرها نیز متناسب با نیازهای جامعه نیست.

وی با اشاره به کمبود یک هزار و 400 تخت بیمارستانی در گیلان، افزود: احداث بیمارستان های جایگزین پورسینا، رازی، شفا، پروفسور سمیعی لاکان و بیمارستان 800 تخت خوابی جدید نیازهای استان را تا چند ده سال آینده رفع می کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم همکاری بیشتر مجموعه شورای شهر و شهرداری رشت در راستای توسعه خدمات سلامت محور تأکید کرد و گفت: برخی از املاک در شهر رشت وجود دارند که در راستای مولدسازی املاک و البته با مشارکت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات سلامت محور در شهر رشت

توسعه خدمات سلامت محور در شهر رشت