مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-16اقتصادي

ظرفیت تولید پرورش ماهی در بوشهر به 11 تن رسید


ظرفیت سال گذشته استان بوشهر در زمینه پرورش ماهی در قفس حدود 3500 تن بود و امسال به رغم تلاش ها و تغییرات زیرساختی این آمار به 11 هزار تن افزایش پیدا کرده است.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: ظرفیت سال گذشته استان بوشهر در زمینه پرورش ماهی در قفس حدود 3500 تن بود و امسال به رغم تلاش ها و تغییرات زیرساختی این آمار به 11 هزار تن افزایش پیدا کرده است.

احمد محمدی زاده پنجشنبه 27بهمن در آیین افتتاح نمایشگاه صنایع شیلاتی ایران اظهار کرد: تولیدکنندگان وعوامل موثر در صنعت آبزیان و پرورش میگو و ماهی باید تجارب موفق خود را به بقیه انتقال دهند.

وی درباره شرایط جغرافیایی ایران خاطرنشان کرد: کشور ایران با 2700 کیلومتر مرز دریایی که 2000 کیلومتر آن در جنوب و 700 کیلومتر در شمال است ودر جوار خلیج فارس و دریای خزر فعالیت های اقتصادی و تجاری بسیاری انجام می دهد.

محمدی زاده عنوان کرد: در حوزه آبزی پروری و پرورش میگو سابقا در مرزهای دریایی ایران هیچ اقدامی انجام نگرفته بود ولی خوشبختانه اکنون به برکت جمهوری اسلامی ایران عملکرد بسیار خوبی در این حوزه داریم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در حوزه آبزیان دریایی با پذیرش بهره وری،در محوریت اصلی قرار دادن پرورش دهندگان و غذای مناسب آبزیان تولیدات خود را گسترش دادیم و در افزایش بهره روی روند خوبی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید پرورش ماهی در بوشهر به 11 تن رسید

ظرفیت تولید پرورش ماهی در بوشهر به 11 تن رسید