مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-16اجتماعي

کمک به توسعه مهارت های قرآنی دانش آموزان با آموزش معلمان


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت آموزش معلمان قرآن به معلمان دوره ابتدایی گفت: آموزش معلمان ابتدایی به توسعه مهارت های قرآنی دانش آموزان کمک خواهد کرد.

- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت آموزش معلمان قرآن به معلمان دوره ابتدایی گفت: آموزش معلمان ابتدایی به توسعه مهارت های قرآنی دانش آموزان کمک خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف نوری در پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور گفت: باید مدارس و مراکزی برای بهره مندی مؤسسات قرآنی مشخص شود، این موضوع باید طی چند مرحله انجام شود و در گام نخست بهتر است از مراکز دارالقرآن ها شروع شود.

وی با اشاره به اجرای طرح اتقان از سوی معاونت آموزش ابتدایی که هدف گذاری خوب و مطلوبی بوده انجام داده است، افزود: معلمان ابتدایی اگر از آموزش قرآن برخوردار باشند، قطعاً دانش آموزانی که فارغ التحصیل می شوند نیز قرآن را یاد می گیرند.

این امری لازم است و معتقدم طرح اتقان، طرح منسجمی است.

البته لازم است بعدها این طرح و آموزگاران شرکت کننده در آن، ارزیابی شوند تا بررسی شود چه میزان به اهداف طرح نزدیک شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نوری ادامه داد: مراکز دارالقرآن ها با حداکثر ظرفیت برای کار آمادگی دارند و اگر مؤسسات قرآنی در کنار دارالقرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به توسعه مهارت های قرآنی دانش آموزان با آموزش معلمان

کمک به توسعه مهارت های قرآنی دانش آموزان با آموزش معلمان