مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-16اقتصادي

گرانی اقلام برای مردم سمنان مشکل زا است/برخورد جدی با ترک فعل ها


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با گلایه جدی از قیمت ها در سمنان در مقایسه با سایر نقاط کشور گفت: برخورد جدی با اهمال و ترک فعل مدیران در مسئله تنظیم بازار خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان محمد شریف ابراهیمی در جلسه حفظ حقوق عامه که به منظور کنترل و نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی تشکیل شد بیان کرد: مسئولان برای قدردانی از مردم استان سمنان باید با تلاش شبانه روزی و مجدانه در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی اقدام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه پرسش مهم امروز این است که مردم استان سمنان تا چه زمانی باید کالاها و مایحتاج زندگی شان را گران تر از استان ها و شهرستان های دیگر تهیه کنند و چرا شهرستان های استان سمنان باید جز گران ترین شهرهای کشور باشد؟ اضافه کرد: علی رغم اعتراضات و تذکرات جدی دادستانی در جلسات مختلف، تاکنون اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفته و مشکل رفع نشده و لذا در کنترل بازار به ویژه بازار گوشت قرمز، لوازم خانگی و مسکن شاهد نابسامانی و رهاشدگی اوضاع هستیم.

دادستان سمنان با بیان اینکه نظارت ها باید بیشتر و دقیق تر اعمال شود و تصمیمات مدیریتی بازدارنده باشد، تاکید کرد: فروشندگان کالاها نیز باید انصاف را رعایت کرده و خداوند متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی اقلام برای مردم سمنان مشکل زا است/برخورد جدی با ترک فعل ها

گرانی اقلام برای مردم سمنان مشکل زا است/برخورد جدی با ترک فعل ها