مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-16پزشكي

دستور ویژه وزیر بهداشت به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، بهرام عین اللهی طی تماس تلفنی با رییس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری دستورات لازم را برای آماده باش تمامی مراکز درمانی استان به منظور رسیدگی فوری و ویژه به افرادی که ممکن است در مناطق محاصره شده با برف آسیب دیده باشند، صادر کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این تماس تلفنی تاکید کرد: با توجه به مشکلات ناشی از بارش برف سنگین در چهارمحال و بختیاری، تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی این استان باید به حالت آماده باش درآیند.

ارائه خدمات ویژه به مادران باردار در مناطق برف گیر علی احمدی، رییس مرکز بهداشت استان با اعلام آخرین وضعیت خدمات رسانی حوزه سلامت در بحران پس از بارش برف در شهرستان کوهرنگ گفت: هم اکنون در شهرستان کوهرنگ چهار مرکز شبانه روزی چمن گُلی، تِلورد، صمصامی و میهه، بیمارستان امام سجاد(ع)، چهار پایگاه اورژانس و 2 مرکز اقماری با بیتوته پزشک و ماما و آمبولانس به ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم این شهرستان می پردازند.

احمدی افزود: به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مادران باردار در این شهرستان، از ابتدای بارش اخیر و مسدود شدن و محدودیت تردد در محورهای ارتباطی کوهرنگ، پنج مادر باردار برای زایمان به بیمارستان منتقل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه وزیر بهداشت به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

دستور ویژه وزیر بهداشت به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری