مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-16سياسي

اختصاص 2درصد از بودجه 1402 به فعالیت های فرهنگی


در لایحه بودجه 1402، دولت به دستگاه های اجرایی اجازه داده که 2 درصد از اعتبارات خود را به مسائل فرهنگی و هنری اختصاص دهند.

- ایسنا/فارس معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: در لایحه بودجه 1402، دولت به دستگاه های اجرایی اجازه داده که 2 درصد از اعتبارات خود را به مسائل فرهنگی و هنری اختصاص دهند.

دکتر سید محمد حسینی پنج شنبه 27 بهمن در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس بیان کرد: در حالی که بسیاری از استان ها در حال مطالعه و تدوین برش نقشه مهندسی فرهنگی کشور هستند اما فارس این مهم را اجرایی کرده که با پیشینه درخشان فارس و عالمان بزرگ آن امری طبیعی است اما انتظار داریم در دیگر حوزه های فرهنگی هم پیشگام باشند.

حسینی ادامه داد: فرهنگ عمومی یکی از مهمترین شوراهای اقماری شورای انقلاب فرهنگی است که می تواند هم افزایی ایجاد کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه با پراکنده کاری راه به جایی نخواهیم برد بلکه با تقسیم کار می توان شاهد فعالیت های مطلوبی بود، گفت: مشکلات معیشتی به گونه ای است که کمتر مجال می دهد به فعالیت های فرهنگی پرداخته شود اما باید تاکید ما همچنان بر پویایی این حوزه باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه 1402 که در حال نهایی شدن است دولت به دستگاه های اجرایی اجازه داده که 2 درصد از اعتبارات خود را به مسائل فرهنگی و هنری اختص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2درصد از بودجه 1402 به فعالیت های فرهنگی

اختصاص 2درصد از بودجه 1402 به فعالیت های فرهنگی