مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-16سياسي

صنعت مبل و منبت ملایر نباید تجزیه شود


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت مبل و منبت ملایر نباید تجزیه شود، گفت: هنرمندان این خطه نباید این برند را بفروشند چرا که اعتبار و برند مختص مبل و منبت ملایر است.

- ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت مبل و منبت ملایر نباید تجزیه شود، گفت: هنرمندان این خطه نباید این برند را بفروشند چرا که اعتبار و برند مختص مبل و منبت ملایر است.

حجت الاسلام احد آزادیخواه پنجشنبه 27 بهمن در جلسه فعالین صنعت مبل و منبت در ملایر، جهانی شدن مبل و منبت ملایر را اتفاقی ارزشمند و بزرگ دانست و اظهار کرد: این اتفاق ارزشمند با نگرانی های متعددی از جمله اینکه آیا تاییده جهانی شدن را می گیریم یا نه همراه بود.

آزادیخواه با تاکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت های این حوزه برای رایزنی اقتصادی،گفت: امروز ملایر با یک سلاح قابل اعتماد در سطح کشور و بین المللی خودنمایی می کند.

وی این موفقیت را حاصل هنر دست منبت کاران ملایر و پیگیری های صورت گرفته دانست و مطرح کرد: همه این تلاش ها سبب شد امروز ملایر در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشد.

آزادیخواه با اشاره به اهمیت برند و بسته بندی در حوزه اقتصاد و تجارت، تصریح کرد: فعالان حوزه مبل و منبت نیز باید به این نکته مهم توجه کنند و از فرصت جهانی شدن این برند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت مبل و منبت ملایر نباید تجزیه شود

صنعت مبل و منبت ملایر نباید تجزیه شود