مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-16بين الملل

ارسال کمک های مردمی ایران و لبنان به زلزله زدگان سوری+عکس


یک گروه فرهنگی از ایران و لبنان با محوریت جامعهالمصطفی با حضور در مناطق زلزله زده سوریه از مردم این کشور دلجویی کرده و کمک های مردمی را در اختیار زلزله زدگان سوری قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، پس از زلزله سوریه و سطح خرابی ها در منطقه شامات، بسیاری از مردم سوریه بی خانمان شده و در چادرها اسکان پیدا کردند و از طرفی هم با توجه به تحریم های غرب در سوریه، برخی از کشورها امکان ارسال کمک انسان دوستانه به مردم زلزله زده این کشور را نداشتند و برخی دیگر از کشورها هم بی تفاوت نسبت به این موضوع از کمک به زلزله زدگان سوری دریغ کردند.

  با این وجود، ایران ، عراق و لبنان سعی کردند تا حد امکان به مردم زلزله زده سوریه کمک کند؛ تا جایی که حتی خادمان حرم حسینی نیز بیش از 1000 تن مواد غذایی در کنار سایر وسایل مورد نیاز برای زلزله زدگان سوریه ارسال کردند.

  همچنین هیأت اعزامی جامعهالمصطفی از منطقه شامات به ریاست حجت الاسلام مهدوی مهر، نماینده جامعه المصطفی العالمیه در لبنان، به همراه شیخ عبدالله جبری از علمای اهل سنت لبنان و حجت الاسلام ایمن زیتون، مدیر مجتمع پیامبر اعظم در لادقیه از شهرهای زلزله زده این کشور بازدید کرده و در پناهگاه های محل استقرار زلزله زدگان سوری بازدید کرده و پای درد دل آن ها نشستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کمک های مردمی ایران و لبنان به زلزله زدگان سوری+عکس

ارسال کمک های مردمی ایران و لبنان به زلزله زدگان سوری+عکس