مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-16سياسي

لازمه اثرگذاری سند مهندسی فرهنگی تخصیص بودجه است


سند مهندسی فرهنگی نیازمند بودجه بوده و تا زمانی که بودجه لازم برای این سند محقق نشود میزان اثرگذاری فرهنگی آن در جامعه کم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد هادی ایمانیه پیش از ظهر پنجشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس بیان کرد: بسیاری از موضوعاتی که در حوزه فرهنگ مطرح شده نیازمند بودجه و تخصیص اعتبار است.

وی ادامه داد: در راستای افزایش فعالیت های اجتماعی و تبلیغی و تربیتی نیازمند بودجه هستیم این در حالی است که نماینده ولی فقیه در استان فارس ماه ها است که در تلاش است تا بودجه ای برای سند مهندسی فرهنگی در استان فارس تأمین اعتبار و تخصیص داده شود.

ایمانیه تاکید کرد: بیش از هزار میلیارد تومان بودجه فرهنگی در کشور وجود دارد و امید است مجلس شورای اسلامی زمینه ای فراهم کند تا بیش از 30 میلیارد اعتبار برای مسائل فرهنگی اختصاص یابد.

استاندار فارس پیشنهاد داد: با توجه به برگزاری کنگره جهانی حضرت محمد (ص) امید است 10 میلیارد تومان اعتبار برای این کنگره در بودجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس دیده شده و تخصیص یابد.

وی در خصوص کارمندان نیز بیان کرد: با توجه به وجود نیروهای توانمند در استان امید است اجازه مأموریت به خدمت کارمندان توسط استانداران انجام شود تا بتوان نیاز استان را از این طریق برطرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه اثرگذاری سند مهندسی فرهنگی تخصیص بودجه است

لازمه اثرگذاری سند مهندسی فرهنگی تخصیص بودجه است