مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-16سياسي

وزیر کشور: اقلام ضروری و بهداشتی در کوهرنگ توزیع می شود


وزیر کشور در سفر به چهارمحال و بختیاری دستور داد تا به تعداد نیاز بالگرد برای تسریع در امر امدادرسانی به مردم این استان اختصاص یابد، این بالگردها به منظور توزیع اقلام ضروری نظیر آرد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری وزیر کشور در سفر به چهارمحال و بختیاری دستور داد تا به تعداد نیاز بالگرد برای تسریع در امر امدادرسانی به مردم این استان اختصاص یابد، این بالگردها به منظور توزیع اقلام ضروری نظیر آرد، مواد غذایی و لوازم بهداشتی در مناطق سخت گذر و محاصره در برف بزودی وارد استان می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، احمد وحیدی 27 بهمن ماه در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران این استان دستور داد تا به تعداد نیاز بالگرد برای تسریع در امر امدادرسانی به مردم این استان اختصاص یابد.

وی افزود: این بالگردها به منظور توزیع اقلام ضروری نظیر آرد، مواد غذایی و لوازم بهداشتی در مناطق سخت گذر و محاصره در برف بزودی وارد استان می شود.

وزیر کشور ادامه داد: همچنین تعدادی ماشین آلات و تجهیزات برف روب از استان های فارس، اصفهان و خرم آباد برای بازگشایی محورهای روستایی به تجهیزات استان اضافه می شود.

در این نشست استاندار چهارمحال و بختیاری گزارشی از وضعیت راه های روستایی و نحوه امدادرسانی و خدمات رسانی به مردم استان به ویژه در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: اقلام ضروری و بهداشتی در کوهرنگ توزیع می شود

وزیر کشور: اقلام ضروری و بهداشتی در کوهرنگ توزیع می شود