مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-16اقتصادي

90 درصد روستاهای مشهد از نعمت آب شرب برخوردار هستند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: قبل و اوایل انقلاب تنها 67 درصد مردم مشهد از آب شرب برخوردار بودند؛ اکنون با توجه به نرخ بالای جمعیت 100 درصد مردم مشهد و حدود 90 درصد روستاهای این شهرستان از نعمت آب شرب برخوردار هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: قبل و اوایل انقلاب تنها 67 درصد مردم مشهد از آب شرب برخوردار بودند؛ اکنون با توجه به نرخ بالای جمعیت 100 درصد مردم مشهد و حدود 90 درصد روستاهای این شهرستان از نعمت آب شرب برخوردار هستند.

حسین اسماعیلیان امروز 27 بهمن ماه در مراسم افتتاح همزمان پروژهای آبرسانی به روستاهای بخش احمدآباد شهرستان مشهد اظهار کرد: انتقال آب از سد دوستی به مشهد یکی از پروژه های بزرگ بود که بخشی از تجهیزات و قطعات آن از خارج وارد شد.

در این میان با وجود تحریم ها تامین قطعات یدکی این پروژه یکی از نگرانی های شرکت آب و فاضلاب محسوب می شد اما با همت و پشتکار مهندسان توانمند اکنون الکتروموتورهای بسیار بزرگ، شیرآلات و پمپ های عالی تر از آنچه در دستگاه های انتقال آب سد دوستی به مشهد استفاده می شود تولید شده و در این زمینه به مرحله خودکفایی رسیده ایم.

وی ادامه داد: در شرایط سختی که دولت در تحریم قرار گرفته، پروژه های بزرگی افتتاح و یا کلنگ زنی شده و این عملکرد، نتیجه حساسیت دولت نسبت به منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد روستاهای مشهد از نعمت آب شرب برخوردار هستند

90 درصد روستاهای مشهد از نعمت آب شرب برخوردار هستند